تعمیر مانیتور ، تعمیر لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات خدمات تعمیر مانیتور ال سی دی و تعمیر مانیتور ال ای دی همچنین تعمیر لپ تاپ الجی تعمیر لپ تاپ ایسوس و... می نماید

تعمیر مانیتور ، تعمیر لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات خدمات تعمیر مانیتور ال سی دی و تعمیر مانیتور ال ای دی همچنین تعمیر لپ تاپ الجی تعمیر لپ تاپ ایسوس و... می نماید

وکیل ملکی تضمینی تهران

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۳۵ ب.ظ

وکیل ملکی

دعوای ملکی چه میباشد ؟ 

نماینده قانونی ملکی به وکیلی می‌گویند که در مسئله دعاوی ملکی تخصص داشته باشد و از معیارهای تشخیص یک نماینده قانونی عالی داشتن تجربه او است . همینطور دعاوی ملکی یک تیتر برای گروه ای از دعاوی می‌باشد که به طوری به زمینه رابطه در میان بودجه غیر منقول و بشر دارای ربط است . اموال غیر منقول به اموالی میگویند که قابلیت جابجا کردن و نقل مکان ندارد مانند منزل , زمین و . . . . 


ضابطه دولتی ملک در نوع اموال غیر منقول قرار گرفته است و به خاطر نداشتن ثبات بها ملک و سودآوری بالای ملک و املاک مدام با بحران همراه بوده است معضل هایی که در‌این مورد ها موجود هست مرتبط با تقسیم املاک مشاع , کسب درآمد از املاک , مراقبت املاک مقابل تعدی به آن ها و تمام مورد ها رسمی و حقوقی مرتبط با املاک هست . به این ترتیب واجب بودن وجود نماینده قانونی ملکی مسلط به دعاوی مرتبط با ملک و املاک مشخص و معلوم می‌گردد . 


وظیفه های نماینده قانونی ملکی 

نماینده قانونی ملکی از اشراف بالایی در بخش های متعدد از کارها حقوقی برخوردار‌است . بطوریکه در ضابطه جمهوری اسلامی ایران به جهت این‌که محدودیت طرح مشاجره در دعاوی ملکی می بایست از وکلای ملکی زبده و کارشناس که سوابق کاری بالایی داشته باشد به کارگیری نمایند . 


چرا می بایست پیشین از معاملات ملک با نماینده قانونی ملکی مشورت کردن کنیم؟ 

سرویس ها تخصصی شرکت حقوقی کیانداد در مورد وکالت ملک و اموال 


نماینده قانونی ملکی باتجربیات شرکت کردن درساخت وساز , اجاره , مشورت کردن فنی وتخصصی در مورد خرید و فروش رادارد . 


قابلیت مشورت کردن دادن به صورت تخصصی در زمینه ی سپرده گذاری در منطقه املاک را دارااست . 


قابلیت و امکان به چنگ آوردن مدرک برای ملک های فارغ از مدرک را داراست . 


برخورداری قابلیت برای از در میان بردن اختلافات ثبتی و درست کردن سندهای مالکیت . 


رفع و از دربین بردن اختلافات ملکی با دستگاه ها و نهادهای مدنی نظیر ( اداره آب , شهرداری , سازمان برق ) 


وکیل ملکی