تعمیر مانیتور ، تعمیر لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات خدمات تعمیر مانیتور ال سی دی و تعمیر مانیتور ال ای دی همچنین تعمیر لپ تاپ الجی تعمیر لپ تاپ ایسوس و... می نماید

تعمیر مانیتور ، تعمیر لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات خدمات تعمیر مانیتور ال سی دی و تعمیر مانیتور ال ای دی همچنین تعمیر لپ تاپ الجی تعمیر لپ تاپ ایسوس و... می نماید

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

 وکیل ملکی تهران

موسسه کیانداد در زمینه پرونده های حقوقی و کیفری مربوط به ملک قبول وکالت می نماید.

راهکار های وکالت ملکی در خرید و فروش آپارتمان و زمین چیست؟ برای پرونده های ملکی نیازمند وکلای ملکی حرفه ای است

وکیل ملکی در زمینه پرونده‌های ملکی تجربه بیشتری دارد و با زیر و بم اختلافات در حوزه ملک و زمین و منزل آشناست و به قوانین این حوزه تسلط کامل دارد.

ثبت درخواست و مشاوره رایگان و اطلاع از روند اجرای پرونده  با وکیل ملکی اینجا کلیک کنید 

وکیل ملک مسئول پرونده‌های حقوقی و کیفری مربوط به ملک است و راهکارهای مناسب برای خرید و فروش آپارتمان و زمین را ارائه می‌کند.

به عنوان مثال چنانچه انتقال سند یک ملک به صورت رسمی امکان‌پذیر نباشد آن ملک قولنامه‌ای معامله می ‌شود و وکیل می‌تواند جوانب حقوقی این انتقال را کاملا بررسی کند.

برای اطلاعات بیشتر از نحوه نقل و انتقال و انواع کلاهبرداری های خرید و فروش آپارتمان و زمین به لینک زیر مراجعه کنید

وکیل دعاوی ملکی در تهران بهترین وکیل ملکی در تهران وکیل املاک وکیل متخصص املاک

وکیل ملکی

چرا باید قبل از معاملات ملک با وکیل مشورت کنیم؟

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۲۳
علیرضا مم

منابع مالی و اعتباری شرکت‌های تعاونی مسکن

از آنجایی که مسئله مسکن یکی از مسائل مهم کشور ما محسوب می‌گردد منابع مالی در شرکت‌های تعاونی مسکن محدود و منحصر به سرمایه شرکت نمی‌باشد بلکه دولت در این زمینه پیشگام گردیده و با در اختیار گذاشتن اعتبارات بانک مسکن ایران در حدود قوانین و مقررات و در مورد شرکت‌های تعاونی کارگری با قرار دادن اعتبارات بانک رفاه کارگران، شرکت‌های تعاونی مسکن را در انجام مقاصد و اهداف خود مساعدت و یاری می‌نماید. بر اساس ماده 82 قانون شرکت‌های تعاونی، منابع مالی و اعتباری شرکت‌های تعاونی مسکن عبارتند از:

1- سرمایه و ذخایر شرکت تعاونی مسکن

2- پس‌انداز اعضاء برای تهیه مسکن

3- اعتبارات بخش دولتی شامل قسمتی از اعتبارات بانک مسکن ایران در حدود برنامه‌های مصوب سالانه آن بانک و اعتباراتی که به این منظور بانک مرکزی ایران می‌تواند در اختیار آن بانک قرار دهد و اعتبارات از محل برنامه‌های عمرانی از طریق بانک مسکن ایران.

4- سایر منابع اعتباری که به وسیله‌ی اشخاص و مؤسسات در اختیار شرکت‌های تعاونی مسکن قرار می‌گیرد.

5- در مورد شرکت‌های تعاونی کارگری مسکن علاوه بر منابع مالی واعتباری مذکور در این ماده بانک رفاه کارگران نیز منابع مالی و اعتباری لازم را برای این شرکت تأمین می‌نماید.

امتیازات اعطایی به شرکت‌های تعاونی مسکن

1- بانک‌های مورد نظر تا 80 درصد هزینه‌های طرح‌های ساختمانی شرکت‌های تعاونی مسکن را به متقاضیان اعتبار می‌دهند.

2- در نرخ بهره (سود) و شرایط پرداخت اعتبار و وام تسهیلات لازم را در نظر می‌گیرند.

3- بر اساس تبصره‌های مواد 81 و 82 قانون شرکت‌های تعاونی چنانچه شرکت‌های تعاونی مسکن قادر به خانه‌سازی و آپارتمان‌سازی نباشند با تصویب مجمع عمومی می‌توانند زمین‌های خریداری شده را به اعضاء بفروشند یا نسبت به تبدیل آن اقدام نماید.

4- بر اساس ماده 83 قانون شرکت‌های تعاونی در شرکت‌های تعاونی مسکن انجام معاملات و ساختمان و تمام اقداماتی که در اساس‌نامه پیش‌بینی شده برای غیرعضو ممنوع است.

 

وکیل ملکی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۲۲
علیرضا مم