تعمیر مانیتور ، تعمیر لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات خدمات تعمیر مانیتور ال سی دی و تعمیر مانیتور ال ای دی همچنین تعمیر لپ تاپ الجی تعمیر لپ تاپ ایسوس و... می نماید

تعمیر مانیتور ، تعمیر لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات خدمات تعمیر مانیتور ال سی دی و تعمیر مانیتور ال ای دی همچنین تعمیر لپ تاپ الجی تعمیر لپ تاپ ایسوس و... می نماید

مراکز خرید کیش

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵ ق.ظ

خرید در مراکز کیش

قبل از معرفی چندی از ارزان‌ترین مراکز تجاری در کیش، توجه داشته باشید که اکثر تخفیف‌ها در فصول پاییزی و خنک‌تر انجام می‌پذیرد و انواع حراجی‌ها برگزار خواهند شد. پس این می‌تواند ترفند مفیدی برای جیب شما باشد!

  • بازار مروارید و لذت خرید در کیش

بازار بزرگ واقع در بلوار مروارید از قدیمی‌ترین‌های مراکز خرید در کیش به حساب می‌آید. معماری آن به سبک تخت جمشید و دوران هخامنشی است. ورود به این بازار از طریق ۱۲ درب در نقاط مختلف انجام می‌شود.

قیمت مناسب اجناس این بازار، مخصوصا بازار لوازم چینی‌ آن، خریداران زیادی را جذب خود می‌نماید.

اجناس از نظر کیفیت و به نسبت قیمتشان قابل قبول­اند.

امکانات آن علاوه بر موارد ذکر شده شامل هایپر مارکت نیز می‌شود. اجرای موسیقی زنده­ی شبانه در این مجتمع را به هنگام خرید از دست ندهید!

  • بازار ونوس

همانند مروارید، بازار ونوس از بازارهای با قدمت اما مدرن کیش محسوب می‌شود که در سال ۱۳۷۵ تأسیس شد. این پاساژ با مساحت ۲۶ هزار متر مربع توانسته است ۳۱۰ واحد تجاری را که بیشتر آن‌ها در طبقه همکف قرار گرفته­اند را در خود جای دهد. واحدهای اداری، کافی شاپ و رستوران‌ها را در طبقه دوم خواهید یافت.

از نظر تنوع اجناس باید گفت که تمرکز اصلی این مرکز بر روی پوشاک قرار گرفته و قیمت و کیفیت مناسبی را ارائه داده است.

دیگر مراکزی که لازم است در این مقاله ذکر شوند و می‌توانید از آن­ها برای گشت و گذار و خرید دیدن فرمائید شامل پانیذ، دامون، مرجان، مریم، پدیده، رویال مال و… می‌شوند. بازار ماهی، بساک، بوستان، صدف، حافظ و… نیز از مراکز محلی مورد تأیید هستند. مژده به علاقه‌مندان به انجام خرید در طول سفر این است که مجتمع‌های پردیس ۳، کیش مال، کارینا مال، سیتی سنتر ۱ و ۲ و… نیز در حال ساخت و احداث­اند!

این مطلب را از دست ندهید   لاک پشتهای دریایی موجود در جزیره کیش

اجناسی که باید و نباید در کیش بخریم!

بگذارید ابتدا به بایدها بپردازیم! قهوه و شکلات از سوغاتی‌های این جزیره محسوب می‌شوند و قیمت نسبتاً پایین‌تری نسبت به سایر نقاط کشور دارند. از این رو خریدهای عمده‌ای انواع شکلات و قهوه در کیش عملی بسیار سودمندانه به شمار می­رود. کیش بازان! معتقدند که خرید از شعبه‌های شکلات و قهوه فروشی آرتا، از لحاظ قیمت و تنوع، مناسب‌تر از هر جای دیگری است.

حتماً متوجه شده‌اید که بسیاری از مردم به سبب این تفکر که لوازم خانگی در کیش همگی اصل­اند و قیمت اورجینال و مناسبی دارند، راهی سفری به آنجا برای خرید خواهند شد. متأسفانه هنوز هم گول این قضیه را می‌خوریم!

در واقع قیمت لوازم خانگی در کیش نه تنها ارزان‌تر نیست، بلکه می‌تواند گران‌تر نیز باشد و بهتر است این بخش از خرید را در محل زندگی خود انجام دهید. به هرحال اگر تصمیم قطعی خود را برای این کار گرفته‌اید، پردیس ۲ می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد، اما به گارانتی محصولات حتماً توجه داشته باشید.

توصیه‌هایی برای خریدکنندگان از جزیره کیش

  1. بدون شک می‌توانید خیلی از اجناس موجود در بازارهای کیش را با کیفیت و قیمت مناسب‌تری در تهران یا هر جای دیگری یافت کنید، پس گول زرق و برق پاساژهای کیش را نخورید و در خرید در کیش به هیچ وجه عجله نداشته باشید و سر قیمت حسابی چانه بزنید که کسی شما را بازخواست نخواهد کرد!
  2. به گارانتی محصولات خریداری شده حتماً توجه داشته باشید که از شروط اصل بودن محصول به شمار می‌رود. قرار نیست تمام محصولات جزیره رویایی شما که پول زیادی برای آن پرداخت نموده‌اید کاملاً غیر تقلبی باشند. برندهای آرمانی، ورساچی و دیزل هیچ نمایندگی رسمی درکشور

خرید در کیش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی